Project Togo - Reisverslagen van Annemarie Pouw - WaarBenJij.nu Project Togo - Reisverslagen van Annemarie Pouw - WaarBenJij.nu

Project Togo

Voor drie maanden ga ik aan de slag als Psycholoog in Lomé, hoofdstad van Togo, in het westen van Afrika.

Ik verblijf bij een gastgezin. De ochtenden ga ik aan de slag in het ziekenhuis van de stad, en wel op psychiatrische afdeling. De middagen breng ik door in het Mercy Weeshuis, daar houd ik de kinderen bezig en help het personeel.

Recente Reisverslagen:

16 September 2013

(beetje laat, maar toch) Togo volgens Misha

19 Juli 2013

Dingen om gewoon hard om te lachen

19 Juli 2013

Wijzigingen

09 Juli 2013

Theo en Tonny in Togo

04 Juli 2013

Les, onderhandelingen en nattigheid.
Annemarie

Hier vind je mijn verslagen van mijn vrijwilligerswerk in Lomé.

Actief sinds 15 Mei 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6073

Voorgaande reizen:

17 Mei 2013 - 18 Augustus 2013

Project Togo

Landen bezocht: